joi, 13 februarie 2014

Legume la tigaie si slanina

             Legume la tigaie cu condiment italian si slanina asortata




  • 1 pachet de legume congelate Hortex (tigaie de legume cu condiment italian)-boabe de mazare, de porumb, cateva pastai de mazare, telina taiata foarte fin, brocoli, felii de morcov-400g
  • cateva felii de slanina asortata( asa se numea)
  • 4 felii subtiri de cascaval Rucar de Ibanesti 
  • 2-3 linguri de ulei
  • putina sare

timp de preparare 15 minute
aproximativ 15  carbohidrati jumatatea de portie


           Am pus uleiul la incalzit in tigaia de teflon, am adaugat legumele fara sa le decongelez, am amestecat din cand in cand. Le-am prajit cam 10 minute, la sfarsit am adaugat condimentele in stil italian care se aflau in pliculetul din punga cu legume, am amestecat, dupa inca doua minute am inchis focul. Am distribuit unifom legumele in tigaie, sa fie din toate la fiecare portie si am asezat deasupra cele 4 felii de cascaval, rasfirate. Am mai lasat cam 2 minute si gata.
       In paralel am prajit putin in alta tigaie de teflon   cele cateva feliute de slanina, fara sa pun ulei. Le-am intors pe partea cealalta .Si gata. Am asezat in farfurii ca in fotografie. A fost delicios. Mmmm. Si favorabil la glicemii. Am avut 125 glicemia  la doua ore dupa masa de pranz la care am mancat felul acesta si seara am venit cu 104. Am mai ciugulit si putina ciocolata cu Rom intre timp...
       Am facut insulina inainte de masa. Felul doi a fost iaurt 3,5 % grasime- 100g cu 15 g de Active sticks de la Rommac si fructoza 20g-35 CH si apoi o cana de lapte 20CH, pe care am baut-o la urma ca sa aibe timp insulina sa intre in actiune. In total am avut 70 CH la masa de pranz si am mancat pe saturate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu