sâmbătă, 3 mai 2014

Snitel cu hrisca si branza dulce

          Astazi am inventat niste snitele cu hrisca cu speranta sa nu faca buum hiperglicemic precum cele cu faina de grau.
         Am luat niste muschiulet de pui dezosat Coco- Rico (10 lei), din greseala pentru ca de fapt voiam piept dezosat. L-am batut (i-am). Intr-un castronel am batut trei oua, pus sare, piper. Intr-o farfurie am pus un pumn de hrisca macinata. In alta farfurie doua linguri de branza  dulce de vaca Pilos de la Lidl pe care am amestecat-o cu niste marar proaspat tocat, in mot de ceapa verde si unul de usturoi tocate si ele marunt, pus sare. A rezultat o pasta groasa. 
         Am luat cate un muschiulet si daca era mai marisor l-am pliat in doua umplandu-l cu crema de branza, daca era mai mic il faceam sandwich cu un altul la fel de mic. Apoi il treceam prin ou apoi prin faina de hrisca apoi iar prin ou, apoi direct in tigaia de teflon cu ulei incins. ATENTIE! Sare daca nu e acoperita bine branzica. Si gata. A durat mai mult pregatirea ingredientelor cu copil dute vin-o prin bucatarie. 
         Primele snitele au iesit frumoase, apoi s-au cam rumenit. Deci merge facut mai putin odata sau schimbat uleiul. S-au mancat toate cu salata verde cu ceapa uscata, acrita cu vitamina C pulbere (de la DM ,Hanul lui Manuc,cam 10 lei borcanelul), cu ulei si sare. Garnitura a fost brocolli congelat fiert in apa. (7,9 lei Kg, au fost de ajuns 300g/ doua persoane.
          Am mancat trei snitele fara paine. A urmat si iaurt cu cereale si fructoza, si un gref mare mare. Nu stiu cum am putut sa mananc asa de mult, oricum m-am bucurat ca am reusit , dupa o perioada lunga cand nu am avut pofta de mancare.
          Pentru ca aveam deja 190 inainte de masa, nu stiu cu ce am trisat...., am facut cu incredere cele 4 u obisnuite, urmand sa mai vin cu portii mici de insulina in intampinarea snitelelor care se digera mai tarziu. Si, a, am mai mancat si un batonas de branzica dulce cu miez de vanilie, tras prin ciocolata alba. (Solo?) din Auchan. Cu el am trisat inainte de masa.
          Dupa un timp am mai facut 1,5 u de insulina, pentru ca am  si mancat ceva, apoi inca o unitate, dupa alte doua ore. Glicemiile au fost in medie de 140 fara varf mai mare de atat.
          Ma declar multumita  de efectul hriscai si daca la o alta incercare va merge la fel de bine ramane pe lista preferintelor mele.
          Alta data am incercat cu nuca macinata. Gustul absolut incredibil, fara umplutura. dar buuum....nu a mers bine. Poate un snitel mai mititel ar fi fost mai rezonabil.
          Raman datoare cu o fotografie , caci s-au mancat toate pana sa se rezolve problema aparatului foto cu cardul plin. De asemenea nu ar strica sa calculez numarul de carbohidrati.
          Hrisca mi-a luat-o cineva din Republica Moldova, la un pret destul de bun. La noi e cam scumpisoara.
          Ideea acestor snitele mi-a venit dupa ce am mancat niste nuggets congelate de curcam cu umputura de branza, date prin pesmet dar care m-au bubuit grozanic.
          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu